Klub Miłośników Aktywności - ćwiczymy, bawimy, wyzwalamy pozytywną energię i śmiejemy się razem. Nieważny wiek, ani płeć - liczy się przecież dobra zabawa!


Ruch może zastąpić niemal każdy lek, ale żaden lek nie zastąpi ruchu!

2015-05-13 22:36:07, komentarzy: 0

  

          Kochani, dziś Iwona skonstruowała taki step, że na niejednej konwencji fitness można by powielać tę choreografię!  Były  trzy  różne części w  dynamicznym tempie, był wysiłek,  była zabawa, dobry humor  i przede wszystkim  zdrowa dawka ruchu! Nie trzeba nikomu przypominać, że ćwiczenia ze stepem poprawiają nie tylko pamięć, koordynację ruchową, rzeźbią mięśnie pośladków, łydek oraz innych części ciała ale również kapitalnie redukują tkankę tłuszczową. Regularna dieta połączona ze zdrową dawką rozmaitych form aktywności  z czasem przynosi oczekiwane rezultaty – niezależnie od tego czy stawiasz na utratę masy, czy na szlifowanie kondycji!  Pamiętaj, że wymarzona sylwetka – to świadome odżywianie i rozsądne uprawianie aktywności fizycznej! Wystrzegajcie się preparatów „odchudzających”, które mają w ekspresowym tempie przywrócić szczupłą sylwetkę. Na opakowaniach specyfików odchudzających w większości jest tylko o magicznych właściwościach preparatu, a nic nie ma na temat tego, że  np. „spalacze tłuszczu” źle wpływają na układ kostny oraz wątrobę. Tabletki hamujące uczucie głodu zawierają z kolei chrom, który m.in. osłabia działanie hormonalnej antykoncepcji.  Wiele środków odchudzających powoduje wzdęcia i zaparcia, wiele osób skarży się, że po dłuższym stosowaniu preparatu słabnie lub ustaje ich działanie. Utrudnia także wchłanianie niektórych leków. Niektóre preparaty nie nadają się dla osób o niskim ciśnieniu krwi, nie powinno się ich stosować na własną rękę dłużej niż trzy tygodnie. Osoby zażywające preparaty odchudzające skarżą się także na efekt jo-jo po odstawieniu preparatu.

           Po preparaty odchudzające najczęściej sięgają osoby borykające się  z dużą otyłością i które często mają problemy z sercem i układem krążenia. Bywa, że osoby takie nie mają świadomości, że zażywanie preparatów odchudzających połączone  z nadmiernym wysiłkiem fizycznym może doprowadzić do bardzo poważnych problemów zdrowotnych. Intensywność aktywności fizycznej w przypadku osób z problemami sercowo-naczyniowymi powinna być ustalona przez lekarza. Dla takich osób zaleca się umiarkowaną aktywność fizyczną najlepiej od 30 do 60 min 3 razy w tygodniu. Należy pamiętać przy tym, że dieta w procesie odchudzania powinna być również dokładnie opracowana i zbilansowana przez fachowca.

          Jeśli czytasz ten tekst, szukasz jakiejś aktywności fizycznej dla siebie ale nie jesteś pewien od czego zacząć, zawsze możesz porozmawiać z instruktorką naszego klubu. Iwona chętnie  porozmawia z Tobą na temat ćwiczeń oraz tego, które będą dla Ciebie najbardziej odpowiednie. Iwona - wykwalifikowana instruktorka fitness; fachowiec w branży z wieloletnim stażem odpowie na wiele nurtujących pytań i rozwieje wszelkie wątpliwości.

         Reasumując, szybka utrata wagi, nie zawsze znaczy zdrową utratę wagi – dlatego warto dać sobie więcej czasu, zawrzeć pakt z lodówką i regularnie być aktywnym, a efekty na pewno w odpowiednim czasie się pojawią. Wszak nie darmo Wojciech Oczko, nadworny lekarz Stefana Batorego i Zygmunta III Wazy powiedział: „Ruch może zastąpić niemal każdy lek, ale żaden lek nie zastąpi ruchu”.

 

Ewelina

« powrót

Dodaj nowy komentarz

nasze ćwiczenia

Aero-Dance Fitness Żary wrzesieñ 2017r.

Aqua Fitness - lipiec 2017r.

Drodzy Klubowicze!
Jeżeli szukacie na stronach naszego klubu zdjęć i nie możecie znaleźć tych, które Was szczególnie interesują - proponuję od razu odwiedzić GALERIĘ. Właśnie tam po lewej stronie najdują się albumy, a w nich rozmaite zdjęcia, które są związane z klubem AERO-DANCE ŻARY. Najnowsze zdjęcia znajdują się w albumach po lewej stronie. Serdecznie zapraszam do oglądania.
sierpień 2015 i Free Fitness
z Aero-Dance Żary
DZIEŃ KOBIET 2015
Tak ćwiczyliśmy 5 maja 2014 r.

Pobierz pliki

zaprzyjaźniony klub fitness
w Karpaczu

walentynkowy fitness - luty 2014
Tak ćwiczyliśmy 6 i 7 lutego 2013 r.
25 czerwca 2012 r. - jak jest podczas ćwiczeń w AERO-DANCE? Uśmiechy mówią same za siebie - więcej możesz zobaczyć w galerii!
Nasza instruktorka regularnie uczestniczy w warsztatach, konwencjach, szkoleniach i targach fitness w najrozmaitszych miastach Polski, a wszystko dlatego żeby dawać nam profesjonalnie zdrowy przykład ćwiczeń!
Zajęcia AQUA FITNESS w dniu 24 maja 2012 r. na pływalni "WODNIK". Reszta fot w ALBUMIE NR 6
Majowe ćwiczenia w AERO-DANCE
Iwona Cieślik sprawdza się jako instruktor fitness zarówno dla amatorów, dla profesjonalistów, jak i dla dzieci!
Zajęcia  Aqua Fitness w dniu 22.03.2012 na żarskim "WODNIKU"
(więcej zdjęć znajdziesz w galerii)