Klub Miłośników Aktywności - ćwiczymy, bawimy, wyzwalamy pozytywną energię i śmiejemy się razem. Nieważny wiek, ani płeć - liczy się przecież dobra zabawa!

Iwona Cieślik i Klub Aero-Dance Fitness Żary zapraszają wszystkich Miłośników Aktywności na zajęcia !!! 

    Pewnie każdy z nas spotkał się z pojęciem „ból kręgosłupa”. Jeśli nie bezpośrednio, to pośrednio. Kręgosłup to centralna część naszego ciała, więc kiedy występują  z nim jakieś nieprawidłowości, może mieć to bardzo negatywny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu.Najczęstszymi dolegliwościami związanymi z kręgosłupem są bóle szyi, ramion i karku, podobnie bóle odcinka lędźwiowego potrafią skutecznie dokuczyć i zepsuć nastrój. Zajęcia „zdrowy kręgosłup” mają na celu zapewnić profilaktykę związaną z jak najdłuższym zachowaniem zdrowia kręgosłupa. Nie tylko dobrze zbilansowana dieta i prawidłowa waga ciała pozwoli utrzymać filar naszego ciała w dobrej kondycji. Należy pamiętać o wyprostowanej pozycji ciała podczas chodzenia i siedzenia,dlatego zajęcia „zdrowy kręgosłup” pomogą stabilizować gorset mięśniowy kręgosłupa, będą doskonałą terapią dla stanów przeciążeniowych lub zwyrodnieniowych pleców. Korekcyjny wpływ ruchu ma za zadanie działać przeciwbólowo i pomóc w codziennej aktywności życiowej przy wykorzystaniu elementów ćwiczeń pilatesa i jogi. Jeśli chcesz świadomie i bezpiecznie zadbać o swój kręgosłup, to właśnie te zajęcia są dla Ciebie! Zajęcia odbywają się w każdy wtorek i czwartek o godzinie 18.15.

Step i zajęcia ze stepem

Step - jest to specjalny podest (nazywany platformą), który można wykorzystywać nie tylko do zajęć choreograficznych, ale  także  do zajęć  wzmacniających i rozciągających. Podstawowy  trening polega na wchodzeniu na step przy pomocy odpowiedniej techniki. Ćwiczenia  na stepie są zwykle choreograficznie dynamiczne, podczas których pracują  mocno  uda, biodra, ręce i  wiele innych grup mięśniowych. Bardzo dużą  zaletą tego urządzenia jest to, że ćwiczenia na stepie pozwalają spalić bardzo dużo kalorii.  Step podobnie jak fit dance w AERO - DANCE jest sprzymierzeńcem osób dbających o linię i walczących ze zbędnymi, kilogramami. Dzięki treningowi, na stepie można  poprawić  ogólną wydolność  fizyczną organizmu. Wykonywanie układów choreograficznych poprawia także pamięć ruchową i koordynację. Step jest bardzo wszechstronnym narzędziem, dlatego też nasza Pani Instruktor przeplata taneczne ćwiczenia choreograficzne z treningiem funkcjonalnym przy pomocy tego magicznego podestu! Zajęcia odbywają się w każdy wtorek o godzinie 19.15.

Aqua fitness i jego zalety

  • obniża masę,
  • może uprawiać go każdy, niezależnie od wieku
  • wzmacnia i uelastycznia mięśnie,
  • wysmukla sylwetkę,
  • poprawia krążenie i oddychanie,
  • poprawia kondycję,
  • pozytywnie wpływa na stawy i kręgosłup,
  • uwalnia endorfiny,
  • likwiduje stres i napięcie,
  • poprawia koordynację ruchową,
AQUA FITNESS, to trening w wodzie, który wpływa na wzmocnienie i uelastycznienie mięśni, wysmuklenie sylwetki, poprawia krążenie i oddychanie, a także pozytywnie wpływa na kondycję ćwiczących. Zapobiega występowaniu stresów, opóźnia wystąpienie zmęczenia, wpływa pozytywnie na poprawę samopoczucia oraz daje niesamowitą satysfakcję. Ta forma aktywności fizycznej adresowana jest do osób w różnym wieku oraz różnym poziomie sprawności fizycznej i umiejętności pływackich. Ponieważ ruchom towarzyszy całkiem duży opór wody, bez obawy można zwiększyć siłę mięśni w takim stopniu, jak przy wykonywaniu ćwiczeń wyciskających pot na siłowni. Sprawą niezwykle ważną jest to, że podczas zajęć w wodzie nie odczuwa się wysiłku, mimo iż mięśnie pracują bardzo intensywnie. Należy podkreślić, że kontuzje w wodzie podczas ćwiczeń praktycznie się nie zdarzają. Stosując do ćwiczeń specjalny sprzęt wypornościowy, można w istotny sposób zwiększyć efektywność ćwiczeń, a udział w zajęciach nie wymaga umiejętności pływania. Aqua fitness polecany jest także osobom starszym, ze schorzeniami układu kostno – stawowego, ponieważ ćwiczenia w wodzie odciążają stawy.
Podczas zajęć na basenie "WODNIK" wszyscy dobrze się bawią. Aqua fitness odbywa się zawsze w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki
o godz. 20. 45

zalety zajęć ze stepem

  • jest to efektywny trening kondycyjny,
  • regularne ćwiczenia szybko redukują wagę tkankę tłuszczową,
  • rozwija mięśnie nóg,
  • wzmacnia ścięgna i więzadła,
  • wspomaga pracę umysłu,
  • rozładowuje stres i poprawia samopoczucie,
  • daje ogromne korzyści dla układu sercowo -naczyniowego,umożliwia trening o różnym stopniu intensywności – np. step do aerobiku jest przeznaczony do jak najbardziej intensywnego treningu, pozwalającego spalić największą liczbę kalorii (właśnie taki rodzaj stepu mamy w AERO-DANCE, patrz zdjęcia)
  • angażuje wszystkie partie mięśni,wzmacnia mięśnie łydek, ud
    i pośladków,
  • step umożliwia wykonywanie około 250 różnorodnych ćwiczeń,
    w zależności od kondycji.
  • Ponadto zajęcia w żarskim klubie przy użyciu stepu, pod okiem doświadczonej instruktorki wprawiają mnie w stan "najpiękniejszego uczucia zmęczenia na świecie" :)

Body Shape

Jeśli    chcesz   posiadać   jędrne   i  wyrzeźbione   ciało,   lubisz   ćwiczenia
z  obciążeniem,  jesteś  osobą,  która  zaczyna  swoją przygodę z fitnessem -
Body Shape to trening dla Ciebie! Zajęcia Body Shape, to kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających. W czasie lekcji wykorzystuje się takie przybory jak, m.in.: stepy, ciężarki, piłki czy gumy. Niezbyt szybkie tempo sprzyja koncentracji na technice, bezpieczeństwie i dokładności wykonywanych ćwiczeń. Regularnie wykonywany trening daje efekt w postaci wzmocnionego organizmu   i  estetycznie   wyrzeżbionej sylwetki.  Zajęcia Body  Shape  odbywają się w naszym klubie w każdy poniedziałek i środę.

Fit Dance

To taneczny trening,który zapewni Ci dobrą zabawę, utratę zbędnych kalorii oraz relaks umysłu. Zostaw stresy na parkiecie i daj się ponieść muzyce !!!
Zajęcia odbywają się w każdy czwartek o godzinie 19.15

Trening metaboliczny

Świetny sposób na pobudzenie metabolizmu i spalanie tkanki tłuszczowej,     a przy okazji, poprawę kondycji i sprawności fizycznej; ciąg ćwiczeń
w zmiennym tempie - interwał. Zajęcia odbywają się w poniedziałki
(godz.19.15) i środy (godz.18.15).